Hoe komt het oordeel van het werkbezoek tot stand?

Print item

Er zijn verschillende beoordelingspunten waarop het werkbezoek wordt beoordeeld. Dit zijn de beoordelingspunten:

Observaties:

  1. De trainer controleert de ID bewijzen van de deelnemers
  2. De trainingslocatie voldoet aan de gestelde vereisten in het beoordelingskader
  3. De inhoud van de training komt overeen met de eisen van het beoordelingskader
  4. De leerdoelen die beschreven zijn in het aanvraagdossier staan centraal
  5. Er is voldoende ruimte voor interactie en sociaal leren (met en van elkaar)
  6. Deelnemers doen actief mee en leveren een bijdrage
  7. De training en het lesmateriaal sluiten goed aan op de leerdoelen en de werkvormen
  8. De trainer is zichtbaar bekwaam in het geven van gedragstrainingen
  9. De trainer zorgt voor een veilige setting waarin deelnemers de vrijheid voelen om te leren
  10. De trainer zorgt ervoor dat alle deelnemers voldoende aandacht krijgen en betrokken worden  

 

Bestudering documentatie:

  1. Er is een uitnodiging & (voorbereidende) instructie aan deelnemers aanwezig en er wordt aangetoond dat deze uitnodiging & instructie aan de deelnemers actief wordt gebruikt;
  2. Er is een presentielijst aanwezig en er wordt aangetoond dat bij elke training een presentielijst wordt ingevuld;
  3. Het lesmateriaal, het draaiboek en de inhoud van de training sluiten op elkaar aan en dragen bij aan de leerdoelen;
  4. Er zijn evaluatie instrumenten aanwezig en er wordt aangetoond dat de evaluatie instrumenten actief worden gebruikt.   

Hoe komt het oordeel van het werkbezoek tot stand?

Er zijn verschillende beoordelingspunten waarop het werkbezoek wordt beoordeeld. Dit zijn de beoordelingspunten:

Observaties:

  1. De trainer controleert de ID bewijzen van de deelnemers
  2. De trainingslocatie voldoet aan de gestelde vereisten in het beoordelingskader
  3. De inhoud van de training komt overeen met de eisen van het beoordelingskader
  4. De leerdoelen die beschreven zijn in het aanvraagdossier staan centraal
  5. Er is voldoende ruimte voor interactie en sociaal leren (met en van elkaar)
  6. Deelnemers doen actief mee en leveren een bijdrage
  7. De training en het lesmateriaal sluiten goed aan op de leerdoelen en de werkvormen
  8. De trainer is zichtbaar bekwaam in het geven van gedragstrainingen
  9. De trainer zorgt voor een veilige setting waarin deelnemers de vrijheid voelen om te leren
  10. De trainer zorgt ervoor dat alle deelnemers voldoende aandacht krijgen en betrokken worden  

 

Bestudering documentatie:

  1. Er is een uitnodiging & (voorbereidende) instructie aan deelnemers aanwezig en er wordt aangetoond dat deze uitnodiging & instructie aan de deelnemers actief wordt gebruikt;
  2. Er is een presentielijst aanwezig en er wordt aangetoond dat bij elke training een presentielijst wordt ingevuld;
  3. Het lesmateriaal, het draaiboek en de inhoud van de training sluiten op elkaar aan en dragen bij aan de leerdoelen;
  4. Er zijn evaluatie instrumenten aanwezig en er wordt aangetoond dat de evaluatie instrumenten actief worden gebruikt.